Övertränad

jahapp. tydligen redan sportlov för mej. Jag är övertränad och har fått tipset av militärhårda Jeanette att vila i minst två veckor. Jag har mått dåligt de senaste veckorna. Jag har tvingat i mej mat för att jag vet att jag måste äta, inte kunnat sova och jag har inte haft någon som helst kontroll på kroppen. Dessutom har min koncentrationsförmåga mystiskt försvunnit och jag är så trött hela tiden. Jag hade utvecklingssamtal med våran modernlärare, Jeanette och hon e nog den som är mest mån om att alla ska vara i skolan hela tiden, så när hon sa att jag måste vila i minst två veckor för att kunna fortsätta utvecklas så blev jag oerhört förvånad, men också lättad och imponerad. Det är inte många lärare som har koll på sina elever på det sättet. Det ska bli skönt att vila, men jag är lite rädd också ändå. Två veckor är en lång tid att inte dansa på... Men jag måste vila och ta hand om mej själv nu!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0