auditionträning

Idag är en mkt speciell dag. En dag jag har längtat efter sen jul och en dag jag har fasat sen skolan började. Vi har audition träning på skolan. Ett fantastiskt, ska man kalla det ämne?, som förbereder oss för auditions i proffslivet. Charles Moore (<3), Val, Jeanette, Charlotta Öfverholm och Gregory kommer att sitta i juryn. Vi kommer att få individuell feedback i grupp, vilket betyder att vi kommer att få höra andras feedback, men framförallt så kommer andra få höra min. Det jag är mest rädd för är att jag kommer börja gråta... haha, =D. Men det är inte bara det som händer idag. Efter skolan så ska jag få min hotstone massage på centralbadet. Jag fick det i julklapp av min finaste lillebror och nu är det dags. Jag hoppas bara att jag slipper sitta där och gråta efter auditionträningen... =P

den fantastiska hamburgare jag stoppade i mej igårkväll. (jag åt tre=P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0