myshelg

nu har det hänt mycket. I onsdags träffade jag Johanna för första gången på jättelänge, i fredags spelade jag in min koreografi nananah i skolan. Jag ska klippa den och försöka få till en snygg film. Igår jobbade jag lite på base23, åkte hem till en barndomskompis, Mathilda, för att fira hennes födelsedag och säga hejdå innan hon åker iväg på en 5-6 månaders resa runt iprincip hela världen. Sedan åkte jag till kista galleria och klippte håret, och när jag kom hem färgade jag utväxten.

Idag hjälpte jag en barndomskompis med att lära sej noter. Det va jätteroligt att träffa henne igen efter så lång tid. Sedan åkte jag och mamma till älvsjö mässan. Det var formex mässa och jag o mamma fick biljetter av Mathilda igår. Hon jobbade i en barnaffär, men hon kunde inte gå. Det var jättemysigt att vara där med mamma. Gav mej mkt inspiration, men man fick nästan ont i huvudet av alla intryck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0