Ny dag

Allt gick bra igår, ändå känner jag mej ganska otaggad, jag vet inte riktigt vad det är, men jag känner mej nästan gråtfärdig hela tiden. Jag vet inte om det är en lättnadssuck, jag vet verkligen inte, men det är något som nyper mej i magen hela tiden. Det är mycket möjligt att jag är lite uppriven efter massagen igår också. Allt släpper ju liksom.

Någonting jag är säker på dock är att jag i skolan aldrig någonsin mer ska äta norsk lunch!!!!! Aldrig. Jag åt nämligen norsk lunch igår innan audition (mackor, jag åt mackor med ägg och kaviar) och när audition tog slut och vi satte oss ner för att prata så kände jag hur j*vla ont i magen jag hade. Fruktansvärt ont hade jag. Det gick över efter att ha fått i sej lite mat innan badet. Så varje lunch oavsett audition eller inte så blir det varm mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0