Klass #3 och en orkan

I torsdags var vi i Svenska kyrkan tillsammans med Larssan, Helle och Emelie. Skönt att hitta lite lugn och en kanelbulle mitt i den stressiga staden. Under middagen hittade vi en mycket mysig Grekisk restaurang. Och Alex blev lycklig när han kunde prata Grekiska med personalen. Maten var dessutom väldigt god. Alex insåg hur mycket han längtade efter Grekland, eftersom restaurangen var uppbyggd på ett otroligt grekiskt vis blev det mycket nostalgi.

På kvällen åkte vi till en rooftop bar tillsammans med Yasse och Linnea. Ida, Mari och Moa kom också dit. Det var riktigt häftigt. En ordentlig upplevelse. De hade den godaste mysdrinken, men den gjorde inte direkt trötta Phille särskilt pigg, tvärtom, det var en varm choklad drink med likör. Gissa om jag var påväg att somna på plats. Hahaha, det hade sett ut.

När vi vaknade igår gick ju Alex som vanligt in på aftonbladet. Kul att se att det är påväg en orkan hit. Vi pratade med våran hyresvärd och gick reda på att han ska iväg och surfa medan orkanen är här, för att vågorna blir mycket större då.. Haha. Det är ju ordentligt trist att det ska bli så dåligt väder, att tunnelbanan kanske ställs in och att man kanske inte kan gå ut vissa dagar. Men jag e mindre orolig nu när jag har pratat med Thom, vår hyresvärd om orkanen.

Igår tog jag min tredje klass för Bryce Mousset. Hm.. Ja, den va okej. Inte riktigt min stil, lite för djup och långsam för mej. Härligt att titta på, men njae inte en klass för Phille egentligen. Om jag kommer ut imorgon tänkte jag ta lite hiphop. Håller tummarna för det. Igår köpte jag dessutom ett par yyyyunderbara Steve Madden skor. Jackie har ett par likadana, men jag var bara tvungen för de e SÅÅÅÅÅÅ snygga!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0