Onsdag- klass #1

Igår hade vi en utforskardag. Det blev lite shopping och lååååååånga promenader. Vi gick från lower east side till times square och tillbaka.

Idag åkte vi och mötte lite kompisar på upper west side och åt på ett mysigt ställe "good enough to eat". Scrambled eggs med bacon o pannkakor. Fantaaaastiskt! Efter det gick jag med dem o tog klass, min första dansklass i NY. Läraren hette Hicks och var en helt fantastiskt människa. Vissa dansare var helt otroliga, andra inte. Skönt att man kände sej tillräcklig. Fick en del uppmärksamhet också. Det kändes bra.

Nu har jag och Alex ätit autentiska burgare och snart ska jag iväg på min dansklass med Wes. Känns bra, men lite läskigt att åka tunnelbana själv. Men jag klarart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0