Hon e tillbaka!!!!

Jahapp, då börjar man blogga igen. Bestämde mej för ett tag sen att sluta, men nu har det hänt mycket vilket har gjort att jag bestämt mig för att komma igång med bloggandet igen.

Det senaste året i några meningar. Det var ett tufft sista år på balettakademiens yrkesutbildning. Jag åkte till Thailand med min fina pojkvän och hans familj, tillsammans med klassen åkte jag oxo på nordenturné med föreställningen and so we fly... som landade på dansens hus, jag tog examen från balettakademiens yrkesutbildning och jag har dessutom fått jobb på ett kryssningsfartyg.

På onsdag ska jag åka till Toronto för luftakrobatik träning. Vi ska bo där i ca 1 vecka. Sen bär det av till Tampa i en månad. Efter det åker vi till Barcelona och går ombord på fartyget. Sedan kommer jag inte hem förrän i april.

Här kommer jag lägga upp bilder och berätta om hur jag har det på båten. Det kommer säkerligen bli en massa blödigt längtande efter pojkvännen oxo.

Nu ska jag fixa ny header och börja sätta mig in i hur man bloggade igen😋.
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0