Imorgon

Jag hade en perfekt dag igår. Jag kunde klämma in hela 12 vänner att säga hejdå till. My, Carola, Nicole, vi träffade Johanna på jobbet, sen gick vi förbi ackis där vi träffade Nelly och Lärke. Sedan gick vi hem till Tessan och fyndade, där vi träffade vi Cecilia och sedan gick vi och mötte Maja och påvägen träffade vi Caroline. Sedan gick Maja och jag till Hanna där jag gjorde iordning mig för att träffa Alex på teatergrillen. Och efter teatergrillen Jackie. Det blev verkligen bra.

Men det bästa med dagen var ju att fira 9 år tillsammans med min pojkvän på teatergrillen. Vi åt så otroligt gott och hade det så sjukt trevligt.

Just nu ligger jag i sängen och skakar. Resfebern har absolut checkat in. Jag har kommit på saker jag inte har gjort och måste fixa idag, det är ju ifs bara telefonsamtal, men jag vill inte ens tänka på sånt. Jag åker imorgonbitti. Det är helt sjukt. Just nu är allt tyvärr bara jobbigt. Jag mår inte alls bra. JG är orolig för varje liten etapp av livet just nu. Ingen skön känsla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0