Tampa dag 1

Okej, så jag kom till Tampa igår. Flyget gick bra, det var bara världens jobbigaste incheckning. Jag kom till lägenheten som för övrigt är jättefin. Jag sover i samma rum som Sophie.

Igår gick vi in till ett litet LITET shopping centrum. Åt på subway köpte lite smoothie och gick in till en Halloween shop, som var enorm. Den hette "Spirit Halloween" Haha, vår båt heter spirit, så det var ju lite kul =P. Där testade vi lite kostymer såklart, haha.

Sen på kvällen gick vi på vad vi trodde var en liten dricka kväll, men det visade sig vara en enorm fest med ca 4 caster där. (vi är en cast spirit 12 pers) så det var ganska mycket folk där och det var sjukt intensivt. Vi hade säkert haft jättekul om vi var redo på det, men vi blev aningens chockade över hur stor den festen var, och folk var redan tokfulla kl 9 på kvällen. Vi va dr i kanske en timma, sen gick vi till vårt rum och somnade gott.

Idag är det dags för den första rep dagen. Vi kommer repa från kl 12-21. Så vi hoppas att jag orkar stå på benen under hela den tiden.

Önska mig lycka till!!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0