Dancer hallway

Igårkväll stod vi på scenen i Norwegian Spirit med publik. Så himla roligt. Äntligen så fick jag göra det vi jobbat för så länge. Älskar mitt jobb! Är så taggad på att ha ett långt kontrakt och få så mycket scen tid. Vi körde lets get loud vid poolen idag oxo. Så härligt att få publikrespons.
Sent ikväll ska vi ha ett kostym rep utav on broadway som vi öppnar imorgon. Ska bli kul att köra en hel föreställning på scenen. Senare i veckan blir det min favorit show soul rockin nights och efter det i slutet av våran sista medelhavs kryssning blir det elements.

Vi har flyttat in i våra hytter också. De är helt ok. Jag trivs. Vi har en dancer hallway! Coolaste hallwayen på hela båten 😜.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0