Installerad

Tjenixen bloggen. Nu är installationen ÖVER!!!! Vi har safety training kvar dock. Vi nya måste genomgå en lång trist och irriterande safety training. Såklart bra, för att det är viktigt och skönt att ha koll om det skulle hända något, men irriterande när man måste gå upp tidigt vissa mornar eller om man inte kan gå av skeppet pga training..

Det var lite jobbigt häromdagen när de som hjälpte oss under installationen åkte hem. Inte tok kul att få höra alla, "åh, det ska bli så skönt att få komma hem". Det är inte så att jag inte vill göra detta, men jag saknar Sverige, min lägenhet, mina vänner, min pojkvän och mitt liv på land väääldigt mycket just nu. Alex, mamma, mormor och gudföräldrarna kommer om en månad. Det känns skönt. Ett ljus i tunneln. Jag vet inte hur jag kommer att reagera när jag ser min Alex. Jag saknar honom så mycket.

En glad nyhet till! Jag kommer att åka hem den 24e januari för att vårat skepp åker in på drydock, (service som alla skep måste genomgåk, jag tror det va vart 5e år =P)

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna.

Civitavechia


Toulon

Shower



Middag på cagneys




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0