Kryssningsfödelsedag

Idag har varit en superbra dag. Den började med en UUUUNderbar "boat drill" (prov alarm på båten som vi har varje vecka) i full makeup för att efteråt köra igenom bumpers med kostym och makeup. Efter det gick vi på lunch för att sedan repa magi på scenen inför elements, mycket jobb. Vi kom inte av båten utan var tvungna att repa hela dagen. Men det var inte synd om mig för det. Efter repet fick vi in en stoooor tallrik kakor, jag fick en parfym av casten (så himla god doft), skönsång och ett födelsedags kort. Jag älskar födelsedagskort, jag blir så glad av att läsa alla mysiga kommentarer. Efter en tupplur och lite prat med pojkvännen så blev jag bjuden på middag utav Montana och tjejerna. Vi åt på Cagneys steakhouse. Jättegod mat och så himla mysiga vänner. Fick en fin tårta och skönsång där med. Bilder kommer senare.

Jag måste bara säga att jag mår så bra med er, spirit casten. Jag njuter av att få vara här med er och är så himla lycklig att det var just er jag hamnade med på denna båt. Jag är så tacksam för att få spendera de här månaderna med så sjukt fina, omtänksamma och talangfulla människor. Jag trodde att detta skulle bli svårt, men ni gör det så lätt för mig. Älskar er och tack för en fantastisk dag!

 

So that my SPIRIT CAST can read it: <3

Today has been a great day. It started with an amazing (NOT) boat drill in full makeup and right after, bumpers in costumes and make up. After that we went for lunch and later we rehersed elements on the stage. We did not get off the boat at all, we had to reherse. but dont feel bad for me, aftr the rehersal we got a big plate of cookies, I got a perfume (love the sent), singing and a birthdaycard. I love birthday cards, Im getting so happy by reading all the cute comments. After a nap and a talk to my boyfriend Montana and the girls took me to dinner at Cagneys steakhouse. Great food with great friends. I got a cake and a song there too. Pictures comes later.

I just got to tell you guys that I feel so good being around you, spirit cast. Im enjoying being here with you and Im so happy that I ended up with you guys on this ship. Im grateful in spending theese coming months with such nice, generous and talanted people. I thaught this would be hard, but you make it so easy for me. Love you and thank you for an amazing day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0