Norwegian Spirit

Detta är min andra dag på the Norwegian Spirit, vi bor i en passagerarhytt just nu för att de andra dansarna är kvar i dansarhytterna och kör föreställningar under våran första rep-kryssning. Det känns jättekul och jättekonstigt att äntligen vara här. Igår kom vi till båten cirka kl 9 på morgonen. Mycket papper och säkerhets lektioner. Redan idag hade vi våran basic safety exam. Skönt att ha den avklarad. Jag skrev 56/60 rätt, godkänt var 45, så jag är godkänd =D.

Igår såg vi casten som har varit på båten i 6 månader göra Latin och Cinema, (vi är bättre =P). Det är inte mycket kläder vi kommer att ha på oss... Haha, så vi ska sluta äta och gymma varje dag. SKÄMT!!! SKÄMT!! Oroa er inte. Idag ska vi få se dem göra Soul rockin nights (SRN). Vi repade SRN idag på scenen. Känns kul att äntligen få känna av hur det kommer att bli på riktigt. Nu ska jag upp till matsalen och äta buffé, wiiihoooo. Det är inte många av crewen som får äta mat med passagerarna i den grymma buffén på däck 12. Älskar den! Grym mat!!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0