Venedig och öppning

Nu har vi en over-night i Venedig. Jag var ute igår och åt, shoppade, tittade. Vi åkte en gondole. Så himla mysigt Senare på kvällen gick vi ut på krogen. Trevlig kväll. Kom inte hem allt för sent, drack knappt alls. Det är så skönt att vara ute när man inte mår dåligt. Det fanns bara ett problem med Venedig. Alex var inte där. Det är en sjukt vacker stad. Jag kan knappt vänta på att få ha en weekend tillsammans med honom i Venedig. Och det händer! Det kan jag lova! Saknar honom nåt otroligt mycket just nu.




Häromdagen körde vi en del web. Det gick bra. Så himla skönt att ha det ur världen. Jag har varit så orolig för det där repet.

Men nu är det dags för tech run av våran welcome aboard show. Där kör vi latin och cinema Italiano. Imorgon blir det lets get loud och några dagar senare Soul rockin nights. Nu är vi snart igång!!!!! Det är dags att börja med det jag har jobbat för i snart två månader. Nu öppnar den nya casten, min cast showerna på Norwegian Spirit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0