180 minuter koreografi

Jag har mycket just nu. Vi har ca 24 dagar att repa och en föreställningar på tillsammans ca 180 minuter. Vilket betyder att vi måste repa in ca 10 minuter varje dag för att kunna ha några genomdrag de sista dagarna. DET ÄR MYCKET JUST NU!!
 
Idag har vi börjat med våran swing-del i On broadwy. ENDAST LINDYHOP. Jag har aldrig dansat lindyhop förut, jag har bara sett videor på när grymma Maja Hellsten dansar lindyhop, så jag försökte kanalisera henne.... hmm.. jag kanske inte ser lika bra ut, men jag tog mig igenom det iallafall. Ser faktiskt hyfsat bra ut oxo.
 
Jag har fattat vilken bra upplevelse detta är. Vi får jobba med nästan ALLA dansstilar... Salsa, Lindyhop, Contemporary, Jazz, Jazzfunk... Jag märker redan hur mycket jag växer som en dansare av detta. För att inte tala om som människa.
 
Och det är vackert här i Tampa. Påfåglar runt studion och solen skiner överallt. Tänk om jag kunde vara här och ta med mig alla vänner, hela familjen och Alex. Då hade livet varit PERFEKT just nu.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Vi önskar att vi var där oxå. Men det är då kul st veta att det går bra och att du utvecklas. Ser fram emot att se resultatet på båten.

2013-09-13 @ 06:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0