On broadway och paranormal activity

Vilket liv. Det går upp och ner och ner och upp, men jag kan absolut säga att jag mår sjukt bra. Vi är nu klara med våran andra hela föreställning "on broadway" samt alla bumpers. Idag hade vi 2 runs av on broadway med full makeup, jag kände mig som en drag när jag tvingade på mig mina lösfransar klockan 7 på morgonen imorse. Imorgon så har vi en dag att gå tillbaka till alla bumpers och elements för att påminna oss om dem. Sen ska vi börja med soul rockin nights. Den showen verkar vara den grymmaste, skönaste, bästa och svåraste av de alla. Ska bli sjukt kul.

Jag kom förresten precis tillbaka till vår lägenhet från Calebs och Mahi, våra manliga sångare. Vi var hela spirit casten i deras lägenhet och tittade på paranormal activity 3. Det var en upplevelse! En underbar upplevelse. Alla skrek hela tiden!! Fantastiskt. Markus var den där killen, ja, den killen. Som kommenterar allt på skärmen, "A told yall not to go in there" Caleb satt och skakade på huvudet och Ariel gömde sig hela tiden. En klassisk skräckis upplevelse. Jag kunde inte sluta garva. Det kommer inte va svårt att ha kul med dessa underbara människor i några månader.... Love you guys!! (inte för att ni förstår, eller ens läser, för ni förstår ju inte men... jaja😋)

Och ni som har följt min blogg ett tag vet att jag alltid ger ett betyg och en recension. Blir man lätt rädd av spöken och snabba bilder så kommer man definitivt bli rädd av denna. Bättre än ettan, kanske inte den läskigaste film jag har sett, men definitivt sevärd. Om jag hade gått på hela upplevelsen inklusive min störtsköna Spiritcast hade filmen fått en 5a, men ska jag se bort från dem så blir det tre spöken.
👻👻👻

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0