Rep och spa

Idag har vi gått igenom de viktigaste bumpersarna. De som Mooney var tvungen att lära sig ordentligt. Imorgon är det dags för Soul rockin nights. Ska bli såå roligt! Men efter varje show vi gör varnar de oss och säger "om ni tyckte att den här showen var svår, så kommer nästa show vara MYCKET värre" John sa samma sak efter elements som Bree sa igår efter on broadway. Haha. Vi får väl se 😜.




Förresten fyller världens finaste Maja år idag. Grattis min lilla korv! Saknar dig gumsan!



Efter repet idag har jag färgat håret igen. Ingen vidare förändring... de vill ha mig ljusare. Hoppas att jag kan ordna det i tid... Men jag passade då på med en liten spadag för mig själv. SNYGG VA?!?! 👹





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0