Slutkörd och sömnlös

Idag var det sjukt svårt att plocka koreografi. Eftersom Sophie låg och hostade hela natten fick jag ingen sömn alls. Högst 3 timmar allt som allt. Tyckte väldigt synd om henne dock. Hon hade väldigt mycket hosta. Hon kunde ju inte sova alls själv.. det blev iaf väldigt jobbigt att jobba så hårt i 8 timmar som vi gör. Det är sjukt hur mycket sömn och mat påverkar. Jag vet vilken mat jag måste äta för att prestera och jag vet hur mycket sömn jag måste ha. Så fort man går utanför de ramarna så blir det problem. Jag klarade mig igenom dagen iaf. Inatt ska jag sova gott har jag bestämt så att morgon dagen blir lättare.
 
Nu har vi börjat med bumpers, vilket är sjukt roligt. Elements var okej (våran första långa föreställning vi lärde oss), men vissa utav bumperserna är helt fantastiska. Cinema italiano är till exempel helt underbar. Jag har fått några dagar vila från aerial, alltså the spanish web (visade några bilder förut på andra människor i spanish web, får inte lägga upp mina, men så fort jag börjar köra igen så ska jag fota och lägga upp). Jag ska börja igen när mina sår på armen börjar läka. de dras upp hela tiden när jag snurrar, så de blir aldrig hela.
 
Imorgon ska äntligen våran sista dansare komma in och förgylla våran cast. Han kommer att vara otroligt lost ibörjan stackarn. Ca 1,5 timmas material att lära sig på fritiden efter våra schemalagda reptider. Hoppas att han är snabb på att ta upp koreografi =P
 
Snart är det 3 veckor utan min finaste andra hälft. Det börjar göra lite ont, men jag vet att jag kommer att klara det. Jag älskar dig över allt annat i världen min finaste bästaste poff! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0