Uppåt och neråt

Nu har det gått några dagar sedan mitt senaste inlägg vilket betyder att det har hänt en del grejer. Det går upp och ner, vissa dagar saknar jag er där hemma så mycket att jag är nära till tårar, andra dagar är det bättre. Men jag har börjat inse hur viktig denna upplevelse verkligen är för mig och hur rätt det var att faktiskt åka iväg och göra detta.
 
Våran första föreställning börjar nu ta form, elements. Det är en contemporary föreställning med allt mellan lyrisk och funkig jazz. Vi ska göra klart den imorgon och sedan repa-cleana-repa-repa-cleana den på torsdag. Våran fjärde kille kommer på torsdag också. Ska bli skönt att ha en full cast. Han kommer dock behöva lära sig en timmas show på väldigt kort tid... stackarn.
 
Igår hade vi födelsedagsfest för James, vilket var sjukt roligt. Jag längtar efter att få gå ut och festa med dessa galningar på fredag. Våran första lediga dag är lördag, så på fredag kan vi gå ut och göra Tampa.
 
Jag gjorde en visit till doktorn idag dock. Ni kanske har sett mina fantastiska sår... De var infekterade och jag har nu fått antibiotika. Jag har dessutom fått liknande problem i min högra fot som jag har haft i en vänstra tidigare... För er som inte vet så är min vänstra stortåsena så pass svullen att den behöver klyvas (opereras) för att jag ska få plats med allt i foten... Samma sak har nu hänt på höger sida. Allt för att jag är född plattfot. Tack mamma och pappa! =P
 
Men läget är under kontroll. Jag har bestämt att foten ska bli bättre, så det kommer den att bli. =D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0